یادگیری آسانِ وب و رایانه


آخرین بروزرسانی مطلب : 15 اردیبهشت 97

در یاهو مسنجر حتما تا به حال با مشکلی شبیه عکس فوق مواجه شدین! و همونطور که میدونین خیلی رو اعصابه ، مشکل فوق بیشتر توسط  backdoor های نرم افزارهای دیگر ایجاد میشود که در تنظیمات اینترنت به صورت سرخود تغییراتی ایجاد میکنند ، حالا ما در این پست قصد داریم با چند کلیک این مشکل رو حل کنیم ، پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید …


مرحله 0 (جدید)

بسیار مهم : یاهومسنجر نسخه جدیدی ارائه کرده است و خیلی مهم است که قبل از هر چیز با مراجعه به لینک زیر آخرین نسخه یاهومسنجر را از وبسایت یاهو دانلود کنید (نسخه های قبلی دیگر متصل نمیشوند) .

دانلود با لینک مستقیم

به احتمال 95درصد مشکل یاهومسنجر شما بعد از دانلود و نصب آخرین نسخه یاهومسنجر رفع خواهد شد .


فقط در صورتی که با دانلود آخرین نسخه یاهومسنجر مشکل حل نشد مراحل رفع مشکل کانکت نشدن یاهو مسنجر رو طبق دستور العمل زیر انجام بدین:

لازم به ذکر است که همچنان داشتن نسخه های قدیمی مشکل اصلی بوده زیرا نسخه های قبلی دیگر متصل نمیشوند .

مرحله اول:

به کنترل پانل مراجعه کنید بعد روی Internet Option کلیک کنید .
در پنجره باز شده آخرین تَب (زبانه)  یا همون advanced رو انتخاب کنید و در پایین همین پنجره روی کلید Reset کلیک کنید

در پنجره ای که باز میشه تیک عبارت  Delet personal setting رو بزارید و روی کلید Reset از همین پنجره کلیک کنید

و در پایان هم روی close کلیک کنید

توضیح تصویری رو هم میتونید در فیلم زیر ببیینید

بعد ازینکه مراحل بالا رو به ترتیب انجام دادین تنظیمات اینترنتتون ریست میشه و تغییراتی که نرم افزارها تو تنظیمات اینترنتتون ایجاد کردن برداشته میشه

مرحله دوم (مهمترین مرحله):

در پنجره login  (ورود) یاهومسنجر از منوی بالایی روی  منوی Messenger کلیک کنید

سپس از منوی باز شده روی گزینه Connection Preferences کلیک کنید

سپس در پنجره باز شده  گزینه دوم و سوم یعنی Connect Via a proxy server  و زیرگزینه ی HTTP proxy رو علامت دار کنید و در پایین همین پنجره در بخش Internet Connection گزینه  Broadband رو انتخاب کنید و در پایان هم  روی کلید ok کلیک کنید تا این تنظیمات ذخیره شود.

توضیح تصویری مراحل کار رو در عکسهای زیر ببینید:

 

مرحله سوم : آخرین مرحله (جدید)

1- به کنترل پانل مراجعه کنید بعد روی Internet Option کلیک کنید .
در پنجره باز شده روی تَبِ Content کلیک کنید و طبق تصویر زیر روی کلید Clear SSL State کلیک کنید و ok …

yahoo-fix-3

2- سپس دوباره در همان زبانه Content روی کلید Certificates کلیک کنید و مانند تصویر زیر در زبانه Trusted Root Certificates Authorities تمامی مجوز ها را انتخاب و روی کلید Remove کلیک کنید و در پنجره بعدی Yes بزنید تا مجوزهای اضافی یا احتمالا مشکل ساز ssl از روی سیستم شما پاک شوند.

نکته: اگر کلید Remove در اون قسمت فعال نباشه به معنی اینه که شما دسترسی ادمین به سیستم ندارید و باید با یوزر administrator یا یوزر اصلی سیستم که موقع نصب ویندوز ساختید و دسترسی ادمین داره لاگین کنید .

yahoo-fix-5

3- در مرحله بعد و به عنوان آخرین راهکار در همان پنجره Internet Options به تب Connections بروید و روی کلید LAN Setting کلیک کنید و تمامی تیکهای موجود در پنجره باز شده رو بردارید و سپس OK بزنید.

yahoo-fix-4

پایان

حالا دیگه مشکل مسنجرتون حل شده و میتونین وارد بشین …

کاربر عزیز آنچه در این آموزش قرار داده شده نتیجه جستجوها و تستهای زیادیست که انجام دادیم تا عملی ترین آموزش رفع مشکل کانکت نشدن یاهومسنجر رو برای شما قرار بدیم پس لطفا اگر این مطلب برای شما مفید بود لینک این آموزش را منتشر کنید تا کاربران دیگری که این مشکل را دارند ازین آموزش استفاده کنند و با این کار ما را در ارائه آموزشهای کاربردی دیگر دلگرم نمایید.

 

در پایان اگر باز هم مشکل مسنجر شما رفع نشد فقط کافیست درخواست ریموتینگ بدید تا بصورت آنلاین و فقط در چند دقیقه مشکل رو برطرف کنیم.

جهت درخواست تماس بگیرید

مقالات مرتبط

سوالی دارید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۷۶ دیدگاه

  • nashenas گفت:

    سلام
    دمتون گرم
    خیلی وقت بود درگیر این مشکل بودم
    با همه اکانتامم مشکل داشت
    ممنون از مطلب مفیدتون

  • aydin2160 گفت:

    سلام یاور جان من انجام دادم هر دو روش رو باز نکرد اما 2 تا یاهوی دیگم باز میشه اما این یکی همیشه با یک رمز باز میکردم که هفته ای چند بار من ایمیلم رو چک میکردم که یک روز دیدم که باز نمیشه انگار قفل کرده راه دیگه ای نیست؟؟سوالایی که یاهو میپرسه اگه رمزت رو فراموش کنی هم که موقع ایجاد ایمیل خودت میزاری هم ما ل 10 سال پیش یادم نیست چیکار کنم؟؟

    • yawar گفت:

      سلام دوست عزیز
      اینها که اینجا توضیح دادم مربوط به ورود به یاهومسنجر هست!
      شما با این توضیحاتی که گفته شده و البته با استفاده از نرم افزار تغییر آی پی مانند سایفون براحتی میتونید وارد بشید.
      سایفونم اگر ندارید میتونید ازینجا تهیه کنید.

      موفق باشید.

  • حامد گفت:

    سلام پهلوون.من خیلی وقت بود این مشکل رو داشتم واقعا کمکم کرد این آموزش ، ممنون.

  • MAHAN گفت:

    اقا کارتون عالیه … واقعا کمکم کرد ممنون.

  • mosafer گفت:

    باسلام
    خواهش میکنم کمکم کنید
    من تواجرای مرحله اول بعد از اینکه آخرین تَب (زبانه) یا همون advanced رو انتخاب میکنم در پایین صفحه گزینه Reset ندارم
    من فقط مرحله دوم را انجام دادم و مشکل حل نشد
    باید چکار کنم

    • yawar گفت:

      سلام دوست عزیز
      چطور ممکنه گزینه reset رو نداشته باشین!
      حتما کمکتون میکنیم ، به سایت remoting.ir بروید و نرم افزار رو دانلود و فرم رو ارسال کنید تا بصورت آنلاین مشکلتون رو حل کنیم. سایت گفته شده یکی از سایتهای خدماتی یاور به نام سامانه تعمیر آنلاین کامپیوتر هست که بصورت آنلاین مشکلات نرم افزاری کامپیوتر شما رو حل میکنیم.

  • امید گفت:

    کشک میباشد
    خدایییییی حال کردممممممممممممممممممممممممممممممممم
    خعلی باخال بووووووووووووووووووووووووود :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D :D …………

    • yawar گفت:

      فدا دادا :دی
      آخه اگه بنویسیم مجاز نیست که کسی گوش نمیده ، گفتیم حداقل یه چی بگم دورهمی بخندیم :D

  • مهدی گفت:

    خیلی ممنون از شما آره جواب داد ممنون

  • رضا گفت:

    ممنونم از راهنماییتون.
    یه دنیا تشکر

  • افشین گفت:

    اقا خیلی ممنون از کمکتون
    خیلی وقت بود نمیتونستم به منسجرم وصل بشم ..ممنون
    عالی بودددددددددددددد

  • kosar گفت:

    سلام من هرکاری میکنم حتی روشهاتونم بکاربردم بازنمیشه که نمیشه
    حتی سایت یاهومکتبوب هم میرم کلایجورنامشخص میاره خواهش میکنم کمکم کنین

    • yawar گفت:

      با سلام
      آموزشهای گفته شده در اینجا روش استاندارد رفع این مشکل هست ، در صورتی که مشکل شما رفع نشد میتوانید از سرویس تعمیر آنلاین کامپیوتر وبسایت یاور به آدرس زیر استفاده کنید
      http://yawar.ir/services/remote-help
      فقط کافیست فرم درخواست تعمیر آنلاین را طبق آموزش گفته شده پر کرده و ارسال کنید تابصورت آنلاین مشکل شما را رفع کنیم.

  • MOJTABA گفت:

    Mamnoonam man na tanha yahoo kar nemikard,balke hich sitee ham baz nemishod vali alan moshkeal hal shode mamnoonam

  • ریحانه گفت:

    واقعا نمیدونم با چه زبونی تشکر کنم….خیلی لطف کردین

  • راتین گفت:

    بسیار عالی
    سایت مفیدی دارید دوست عزیز

  • ژاسمین گفت:

    من میزنم روreset پنجره ای که بازمیشه عبارتdelet personal setting داخلش نیست یه پنجره ای بازمیشه که داخلش نوشته before you can reset internet explorer settings you must first close all other open windows and programsفقط هم یه ok هست که بایدبزنیم تاصفحه بسته بشه کلمهreset دیگه نیست خواهشاکمکم کنید که بتونم واردیاهومسنجربشم ممنون میشم ازتون منتظرجوابتونم

    • yawar گفت:

      مشکل خاصی نداره فقط میگه شما قبل ازینکه ریست کنید باید پنجره های اینترنت اکسپلوررتون رو ببندید تا بعد ازینجا بشه تنظیمات رو ریست کرد.
      پس شما وقتی میخواید ریست کنید پنجره اینترنت اکسپلورری باز نداشته باشید بعد میتونید ریستش کنید.
      موفق باشید.

  • اسماعیل گفت:

    سلام دمتون گرم مشکلم حل شد

  • iman گفت:

    دستتون درد نکنه واقعا من خیلی بابت این موضوع وقت گذاشتم وبه نتیجه ای نرسیدم وحالا به نتیج رسیدم واقعا از تون ممنونم

  • محمد گفت:

    ایول داداش ممنون از کمکتون میخوامت من بخاطره این مشکل 10بار ویندوز عوض کردم اخر خوب نشد ولی شما با راه حلتون درست کردین دمتون گرم

  • hasti گفت:

    سلاموخوبین.توروخدا کمکم کنید.دیگه خسته شدم.میخوام یه آیدی دارم بسوزونمش.آقا تو سایت مربوط به حذف آیدی میرم هرکاری میکنم اون قسمتی که پسوردمو میخواد وارد میکنم درستم وارد میکنم میگه اشتباهه.عجبا!!!!چیکارکنم؟

    • yawar گفت:

      سلام ، با مسنجر میتونید وارد همون اکانت بشید ؟
      ببینید برای حذف ایمیل یاهو باید به این صفحه یاهو بروید ، بعد یوزر پسو وارد میکنید صفحه بعدم که یه عبارت تصویریه و روی کلید terminate کلیک میکنید حذف میشه.
      اما اگر با این روشها نشد از طریق سامانه ریموتینگ درخواست کمک آنلاین بدید تا بصورت آنلاین در حذف این ایمیل به شما کمک کنیم.
      با تشکر – مدیریت وبسایت یاور

  • hasti گفت:

    سلام.ممنونم.آره با مسنجر میتونم واردش بشم.اما تو این صفحه هر چی پسوردمو میزنم قبول نمیکنه.مشکل چیه؟ممنونم از سایت خوبتون

    • yawar گفت:

      سلام ، خواهش – اگر با مسنجر مشکلی نداره پس در اصل نباید اونجاهم ارور بده ، شاید تصویر امنیتی رو اشتباه وارد میکنید؟
      بهرحال میتونید برای رفع این مشکل از سامانه ریموتینگ هم استفاده کنید تا سریعتر مشکل حل بشه.

  • امید گفت:

    سلام
    واقعا ممنون
    من این مشکل رو همیشه داشتم و هرکاری هم که کردم نشد
    ولی الان درست شد
    واقعا ممنون

  • amir2060 گفت:

    agha man hameye inkararo kardam vali baz dorost nashod az tarighe yahoo varede email mitonam besham saleme vali to massenger user pass ro midam hamin peighamo mide hamash.please help meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

  • hasti گفت:

    salam khaste nabashin.ye soal dashtam az khedmatetoon.age ba kasi chat karde bashim yani chand mahe pish chetor mitoone maro peida kone.yani adreso telefono.aya aslan emkanesh hast?mamnoon misham javab bedin.aya ba chat kardan mishe adreso tele kasio peida kard?albate tooye id hich kodoom az moshakhasat dorost vared nashode

    • yawar گفت:

      علیک سلام
      خیر امکان نداره ، اگر خودتون مشخصاتی ندید از طریق چت کسی نمیتونه اطلاعات شخصی رو پیدا کنه، تنها اطلاعاتی که میشه پیدا کرد آی پی سیستم شماست که اونم چیز مهمی نیست .

  • hasti گفت:

    salam.azatoon mamnoonammm.yani hata age voice chat ham dashte bashim kasi nemitoone be ma dastresi peida kone???toro khoda baram tozih bedin.yani az rooye pmha kasi kari nemitoone bokone?age ba mobail chat karde bashim va voice dade bashim chiii?mishe be tak take soalam javab bedin?torokhoda.mamnoonam az site khubetoon

    • yawar گفت:

      سلام ، خواهش
      خیر امکانش نیست ، مگر اینکه خودتون شخصا اطلاعاتی بدید در غیراینصورت در هیچکدوم از مواردی که ذکر کردید امکان واکاوی اطلاعات شخصی وجود نداره.

  • farhan گفت:

    سلام اغا دمتوووووووون گرم خیلی خیلی ممنونم ازتون موفق باشین

  • danial گفت:

    salaam.khaste nabashiid..man hameye inkar haro anjaam dadam ama bazam moafagh nashodaam..hata window ham avaz kardaaam.rahe dgeyii hast man hameye shoghlaam ba id hame nabashe bicharaam.mamnoon mishaam pasokh bedid:)

  • مهدی گفت:

    با سلام من همه کارای که گفتین مو به مو انجام دادم ولی اصلا برام کارای نداشت میخوام یک کمکی کنید میتونید به این شماره پیامک بدید هر کاری کردم باز نشد اگه اینجا میشه توضیح بدید من یک ایمیل دیگه رو میزنم میره داخل یاهو مسنجر ولی ایمیل های دیگه رو که میزنم اصلا نمیره نمیدونم چرا ممنون میشم کمکم کنید با تشکر

  • ali گفت:

    سلام من ویندوزم اکس پی وقتی میرم تواینترنت اپشن و وارد تب اخر میشم ریست نداره RESTORI DEFULLزده چکارکنم؟

  • amin گفت:

    سلام داداش.میگم که ویندوز XP که اون کلمه رو تو پنجره ادونس نداره که.راسی مشکل من حتی تو سایت یاهو هم نمیره!!!!!!!!!!!!!!!! جای تعجبه ویندوز عوض کردم انطوری شد!!!! مشکل از کجاست yawar؟؟؟؟

    • yawar گفت:

      ویندوز xp هم تنظیمات ریستش تو همون بخش آخری هست حالا شاید اسمش فرق میکنه . در مورد مشکل عدم ورود به سایت یاهو درخواست ریموتینگ بدید تا بررسی بشه.

  • حسین گفت:

    سلام. من همین مشکل رو توی یاهو مسنجر برای اندروید دارم. باید چیکار کنم؟ توی pc راحت sign in میشم. با گوشی هم با نرم افزار های تغییر آی پی امتحان کردم، نشد. مطمئن هم هستم که آی دی و پسورد رو کاملا درست وارد میکنم. ولی همش میگه یوزرنیم یا پسورد اشتباهه. برای تمام اکانت هامم همینو میگه. نسخه ی یاهو مسنجرمم 1.8.9 هست

    • yawar گفت:

      سلام دوست عزیز ، یاهومسنجر گوشی رو کلا حذف و یک نسخه دیگه دانلود و نصب کنید . اگر بازم نشد مشکل از کانکشن اینترنت گوشی هست و احتمالا یه نرم افزار دیگه رو کانکشن اینترنت گوشی پروکسی اعمال کرده که باعث بروز این مشکل شده و باید بگردید نرم افزارای مبتنی بر اینترنت گوشیتون رو دونه دونه حذف یا غیر فعال کنید ببینید درست میشه یا نه.

  • صادق گفت:

    ممنون ، مشکلم حل شد کلی ترفند و راه کار از سایتهای مختلف امتحان کردم هیچکدوم موثر واقع نشد .
    با آرزوی موفقیت

  • mojgan گفت:

    سلام یاور جووون
    من تازه یاهوم رو ساختم الان میخام با یاهو مسنجر کار کنم ولی وقتی ای دی و پسوردمو وارد میکنم نمیاره چیکار کنم؟خواهش میکنم کمکم کن دیگه عصبی شدم…

  • بهزاد گفت:

    سلام خسته نباشید من باید روزی 50 صدبار آیدی و پسوردمو وارد کنم تا آن شه. همه روش هارو امتحان کردم ولی باز نمیتونم زود آن شم حتی ویندوزم عوض کردم ورژن یاهوروهم عوض کردم باز خطای trubleshoot cancel رومیده

    • yawar گفت:

      سلام دوست عزیز ، تشکر
      از سامانه ریموتینگ در خواست بدید تا بصورت آنلاین مورد شما رو بررسی کنیم.

  • خانمی گفت:

    باسلام وخسته نباشید
    ممنون از راهکارتون ولی برای من کارساز نبود مشکل همچنان هست

  • امین گفت:

    از لطفتون ممنونم مشکل من درست شد کارتون حرف نداشت من کلی سایت گشتم ترفند های هیشکدوم نتونست درستش کنه ولی با راهنمایی شما حل شد بازم ممنونم

  • امير گفت:

    سلام خسته نباشید.خیلی خیلی ممنونم از راهنمایی شما.عالی بود.مشکل من حل شد خیلی وقت بود درگیر بودم

  • یگانه گفت:

    ُسلام من همرو درس کردم بازم نشد
    ی نرم اقزار یاهو مسنجر دیگه هم ریختم
    اولش درس بود بعد خراب شد ممنون میشم راهنماییم کنین

  • میلاد گفت:

    سلام
    من ویندوزم xpهست گزینه ریست نداره فقط ریستور هست
    اگه ممکنه اموزش xp رو بزارین چون اصلا خیلی فرق داره با 7

  • مهسا گفت:

    سلام من هردو راه حل روانتخاب کردم اما یاهوم باز نشده چیکارکنم لطفاکمکم کنید

  • شهلا گفت:

    سلام
    من این مراحل و رفتم
    ویندوز xp
    یه کم فرق داره
    ولی درست نشد

  • تخریبچی گفت:

    سلام
    منم اینور سال به این مشکل برخوردم نمیدونم چرا نمیشه
    مراحل بالا را تست کردم نشد
    فیل بشکن هم نشد
    رو چنتا سیستم دیگه هم نشد
    چنتا آیدی دارم با هیچ کدوم نمیشه
    ایمیلهام فعاله فقط نمیتونم وارد مسنجر بشم
    لطفا” راهنمایی کنید
    من گوشیم سادس فقط و فقط هم با یاهو مسنجر کار میکردم

  • کیمیا گفت:

    مرسی مرسی عاااالی بود

  • niloofar گفت:

    مرحله دوم گزینه ریمو غیر فعاله همه رو نمیشه سلکت کنم چرا؟

  • اصغر گفت:

    سلام خسته نباشید-تمام کارهایی که گفتین رو با دقت انجام دادم ولی باز هم نشد.از طریق ایمیلم می تونم وارد بشم و اد لیستامو ببینم ولی یاهو مسنجر تقریبا از وسطای برج 1 همین مشکل رو داره-از طریق یک سیستم دیگه با خط اینترنت خودم مه ویندوز 7 روش نصب بود تونستم ان بشم ولی با چند بار مواجه شدن با این پیغام troublshooter

  • برديا گفت:

    با سلام
    از برا من این پنجره اصلا باز نمیشه
    در پنجره ای که باز میشه تیک عبارت Delet personal setting رو بزارید و روی کلید Reset از همین پنجره کلیک کنید
    لطفا میشه راهنمایی کنید.

    • yawar گفت:

      سلام
      تماس بگیرید تا بصورت تلفنی راهنمایی کنیم.

      موفق باشید.

  • طلا بانو گفت:

    باسلام من تا مرحله سوم قسمت دومش رفتم اما بعد از این که همه مواردو انتخاب میکنم گزینهRemovرو نمیتونم انتخاب کنم یعنی اجازه نمیده ممنون میشم اگه کمکم کنید

    • yawar گفت:

      سلام
      روی سربرگهای دیگه کلیک کنید خود بخود چند تا سربرگ حذف میشه بعد از سربرگهایی که باقی میمونه موارد رو میتونید حذف کنید.

  • زهرا گفت:

    سلام ببخشید من ایمیل دارم جی میلم دارم
    هروقت میخوام چیزی رو برای استادام بفرستم یا اصلا اینباکسمو چک کنم اصلا نمیشه اصلا این یه مدت یاهوم کارنمیکنه نه میشه صندوق ورودی نه بخش ارسال شده هیچی رو نمیشه دید اصلا باز نمیشه اعصابم و خراب کرده توروخدا بگید چکارکنم کلی فایل باید بفرستم موندم چکارکنم نمیخامم از جی میل استفاده کنم خواهش میکنم زود جوابمو بدید

  • رها گفت:

    سلام دستتون درد نکنه بابت راهنمایی
    فقط اون قسمتی که گفتید برید – سپس دوباره در همان زبانه Content روی کلید Certificates کلیک کنید و مانند تصویر زیر در زبانه Trusted Root Certificates Authorities تمامی مجوز ها را انتخاب و روی کلید Remove کلیک کنید و در پنجره بعدی Yes بزنید تا مجوزهای اضافی یا احتمالا مشکل ساز ssl از روی سیستم شما پاک شوند.
    واسه من گزینه remove فعال نیست.چکار کنم؟؟؟؟؟

    • yawar گفت:

      سلام ، خواهش میکنم
      بله اگر کلید Remove در اون قسمت فعال نباشه به معنی اینه که شما دسترسی ادمین به سیستم ندارید و باید با یوزر administrator یا یوزر اصلی سیستم که موقع نصب ویندوز ساختید و دسترسی ادمین داره لاگین کنید .
      اگر آشنایی نداشتید درخواست ریموتینگ بدید > Remoting.ir

  • m گفت:

    سلام خسته نباشید
    من هرکاری کردم نشد!
    همه توضیحات شمارو انجام دادم اما اصلا وارد نمیشه و همچنان همون خطا را میده
    تورو خدا بگید چیکار کنم؟

    • yawar گفت:

      سلام ، ممنون
      متاسفانه تقریبا تا آخر خرداد به طور کلی سرویس یاهومسنجر قطع خواهد شد و دیگه وصل نمیشه .
      فکر نمیکنم دیگه با روشهایی که گفتیم هم بشه وصل شد حتی تا اون روز.